Najnowsze

Gdzie skierować swoje kroki celem zakupu dobrych jakościowo materiałów plastycznych? Sklep dla plastyków Art Dyskont oferuje szereg materiałów dla konserwatorów zabytków, rzeźbiarzy, artystów plastyków i twórców różnego rodzaju instalacji zewnętrznych i performerów.

Właściwa jakość druku w reklamie zewnętrznej wymaga stosowania wysokiej jakości tuszy i innych materiałów drukarskich. Nie bez znaczenia jest również sam projekt graficzny reklamy i rozdzielczość zdjęć w nim użytych.


Jak określić potrzeby konsumenta?

tagi: badania, marketing, pr

Jak określić potrzeby konsumenta? (...) W bardzo wielu sytuacjach niezwykle istotne jest przede wszystkim to , co na temat danego produktu lub usługi myślą konsumenci. Dlatego coraz częściej wykonuje się między innymi badania marketingowe, którym zadaniem jest poznanie opinii rynku nie tylko jak chodzi o konkretne produkty już obecne na rynku, ale także o takie które na ten rynek dopiero będą wprowadzane.Jednak nie jest łatwo przeprowadzić tego typu badania, dlatego obecnie nikt nie zajmuje się tym samodzielnie. Badania opinii społecznej zazwyczaj bowiem wykonywane są przez odpowiednie instytucje, które doskonale znają ten temat i przede wszystkim są do tego odpowiednio przygotowane. Kiedyś badania opinii (...)

Opublikowany przez Paulinka | 2015-05-12

Jak określić potrzeby konsumenta?

Rodzaje i typy badań z obszaru rynku

tagi: badania, marketing, pr

Rodzaje i typy badań z obszaru rynku (...) Znany jest taki typ badań rynku, w którym rolę główną odgrywa ewaluacja oraz socjologia społeczna. Są to tzw. badania ewaluacyjne, których przykłady realizacji wyszukacie w opublikowanych przez nas materiałach zaprezentowanych na witrynie www. Synergia metod używanych w socjologii i dokumentacji badawczej poskutkowało pojawieniem się niezwykle skutecznej metody badań marketingowych. Obszarem badań z obszaru marketingu a także psychologii są badania fokusowe. Doświadczony trener naszego Instytutu opracowuje scenariusz badania fokusowego, a potem powołuje grupy fokusowe według właściwego klucza. Uczestnicy takiego eksperymentu w poszczególnej grupie gromadzą fragmentaryczne wyniki eksperymentu, a na końcu trener łączy wyniki jednostkowe w wyniki zbiorcze i dostaje podsumowane wyniki badań fokusowych. Wyniki badań marketingowych odnośnie pracy zdalnej oraz zainteresowania nią pośród pracodawców wydają się być (...)

Opublikowany przez Cecylia P. | 2013-08-02

Rodzaje i typy badań z obszaru rynku