Najnowsze

Gdzie skierować swoje kroki celem zakupu dobrych jakościowo materiałów plastycznych? Sklep dla plastyków Art Dyskont oferuje szereg materiałów dla konserwatorów zabytków, rzeźbiarzy, artystów plastyków i twórców różnego rodzaju instalacji zewnętrznych i performerów.

Właściwa jakość druku w reklamie zewnętrznej wymaga stosowania wysokiej jakości tuszy i innych materiałów drukarskich. Nie bez znaczenia jest również sam projekt graficzny reklamy i rozdzielczość zdjęć w nim użytych.


Świat drukowania i grawerowania

tagi: marketing, promocja, reklama

Świat drukowania i grawerowania (...) W dzisiejszym świecie, jesteśmy nastawieni na ciągły rozwój w zakresie elektroniki i multimediów. Z dnia na dzień jesteśmy świadkami, powstawania coraz to nowszego sprzętu. Przykładem może być innowacyjna drukarka UV. Gdy słyszymy tego typu pojęcie zastanawiamy się, do czego może być wykorzystywana drukarka UV?Tylko nieliczni z nas wiedzą, że służy do tworzenia grafiki reklamowej w szerokim zastosowaniu oraz wielu markowych produktów. Drukarka UV to drukarka wielkoformatowa, która potrafi tworzyć druki na niemal wszystkich dostępnych materiałach płaskich tj. szkło, (...)

Opublikowany przez Leokadia S. | 2017-01-30

Świat drukowania i grawerowania

Szybkie dotarcie do klienta

tagi: email marketing, marketing, pr, reklama

Szybkie dotarcie do klienta (...) przygotowane wiadomości e-mail mają zachęcać użytkowników do skorzystania z oferty konkretnej firmy. Poza oczywistymi zadaniami budowania popularności sprzedawanych produktów, metoda ta służy również do kreowania bliskich relacji na linii producent-klient, wizerunku przedsiębiorstwa, a także swoistej lojalności konsumenckiej. Istotą tego rodzaju marketingu internetowego jest przede wszystkim (...)

Opublikowany przez Jarek L. | 2015-08-05

Szybkie dotarcie do klienta

Jak określić potrzeby konsumenta?

tagi: badania, marketing, pr

Jak określić potrzeby konsumenta? (...) publicznej przeprowadzane były tylko i wyłącznie bezpośrednio bardzo często ankieterzy pytali o opinie osoby na ulicach lub chodzili po domach i wypełniali odpowiednie ankiety. Dzisiaj takie sposoby odeszły do lamusa, jest bowiem coraz więcej nowszych, takich jak badania online lub też ankiety przeprowadzane przy pomocy telefonów.Bardzo często wykonuje się też badania opinii mieszkańców, na przykład konkretnego osiedla lub miejscowości w kwestiach które ich najbardziej dotyczą. Może to być ich reakcja na przebudowę dróg, powstanie nowych supermarketów lub podobne stawiane im pytania. Ma to ogromne znacznie, żadna firma bowiem nie zainwestuje na przykład w budowę (...)

Opublikowany przez Paulinka | 2015-05-12

Jak określić potrzeby konsumenta?

Szeroko pojęta promocja

tagi: marketing, pr, reklama

Szeroko pojęta promocja (...) Celem reklamy jest nakłonienie klienta do nabycia określonego produktu lub usługi. Firmy i przedsiębiorstwa zdają sobie sprawy z ogromnego znaczenia, jakie dla rozwoju ich biznesu ma reklama. Dlatego też branża reklamowa stale się rozwija. Na rynku pojawiają się coraz nowsze agencje reklamowe, które świadczą szeroki wachlarz usług z zakresu promocji i reklamy. Działania marketingowe i reklamowe skupiają się na skutecznym budowaniu wizerunku określonego produktu, usługi lub marki. Agencje reklamowe tworzą koncepcje reklamowe. Są one wynikiem kreatywnego i twórczego myślenia pracowników. Reklama może być jednorazowa lub długofalowa. W przypadku tych drugich agencje reklamowe podejmują działania marketingowe na podstawie przemyślanej strategii tworzenia marki i jakości (...)

Opublikowany przez Cecylia P. | 2015-03-09

Szeroko pojęta promocja

Badania mystery shopper - sprawdź zaangażowanie

tagi: marketing, pr, promocja

Badania mystery shopper - sprawdź zaangażowanie (...) Badania marketingowe nie zawsze są odpowiednio doceniane przez osoby decydujące o rodzaju produktów, oferowanych potencjalnym konsumentom. A jednak to dzięki badaniom można poznać opinie klientów w bardzo krótkim czasie.Najczęściej wykorzystywanym rodzajem badań marketingowych są te realizowane w postaci ankiet. Takie ankiety mogą być realizowane jako ankiety telefoniczne, gdy respondenci są pytani o swoje opinie na różne tematy przez konsultantów telefonicznych. Czasami ankieterzy pytają o opinie bezpośrednio - taki rodzaj badań wykorzystuje się w czasie wyborów, aby poznać przedwstępnie ich wyniki. Ankiety mogą być także udostępniane w postaci ankiet internetowych, w (...)

Opublikowany przez Pola | 2014-05-12

Badania mystery shopper - sprawdź zaangażowanie

Rozwój własnego biznesu

tagi: generowanie leadów, leady b2b, marketing, pr, public relations

Rozwój własnego biznesu (...) nauczenie się rozmów jest zapoznanie się z książką pt: "Jak pozyskać nowych klientów". Książka ta świetnie obrazuje nam podstawowe zasady rozmów. Krok po kroku prowadzi nas przez kolejne etapy rozwoju. Ważne również jest to aby zachować pewien dystans między promowaną usługą / produktem a własnymi odczuciami. Oczywiście musimy (...)

Opublikowany przez Jarek L. | 2014-04-24

Rozwój własnego biznesu

Reklama Promocją Firmy

tagi: gadżety reklamowe, marketing, pr, reklama

Reklama Promocją Firmy (...) symbolicznego. Niezależnie od naszego wyboru gadżety z moloh.pl takie jak pióra, kalendarze, breloki do kluczy, smycze posiadają jeden charakterystyczny szczegół. Możemy na nich znaleźć nazwę,logo oraz inne informacje o naszej firmie. To pozwala przysłowiowemu Kowalskiemu nie tylko używać danego upominku, ale w razie potrzeby i konieczności statystyczny Kowalski zachęcony reklamą skorzysta z naszych usług. Taki marketing jest sprawdzonym wyjściem i nic dziwnego, że powstaje coraz więcej firm zajmujących się (...)

Opublikowany przez Krystian J. | 2014-04-05

Reklama Promocją Firmy

Targi ślubne

tagi: marketing, promocja, reklama, targi

Targi ślubne (...) Każdego roku, w warszawskiej Sali Kongresowej lub w okolicach Pałacu Kultury i Nauki odbywają się specjalne Targi Ślubne, dzięki którym każda z przyszłych nowych par może dokładnie zaplanować swoje wesele. Jest to ogromne udogodnienie, ponieważ jest to jeden z nielicznych tego typu eventów w całym kraju. Przede wszystkim jednak, można znaleźć tutaj większość ważnych rzeczy związanych z organizacją wesela, które w normalnych warunkach trzeba byłoby załatwiać zupełnie indywidualnie. Przy każdym ze stoisk znajdują się ekspozytory, z których można się dowiedzieć, jakie sprawy można (...)

Opublikowany przez Jarek L. | 2013-11-05

Targi ślubne

Elementy wystroju stoiska reklamowego

tagi: atl, btl, marketing, reklama

Elementy wystroju stoiska reklamowego (...) formie słupka jedno kolumnowego ale mogą być robione szersze. Podstawą jest pionowy trzon lub konstrukcja z cienkich rurek. Stojaki na plakaty lub ulotki budowane są przeważnie z aluminium z elementami plastikowymi lub drewnianymi. Format przeznaczony do prezentacji na stojakach reklamowych zawiera się od A4 do A1 i wykorzystywane są w biurach i budynkach użyteczności publicznej do dystrybucji ulotek i materiałów reklamowych.Stojaki reklamowe przeznaczone są już bardziej pod różnego typu targi i imprezy handlowe lub duże szkolenia. Konstrukcja wykonana (...)

Opublikowany przez Basia C. | 2013-10-08

Elementy wystroju stoiska reklamowego

Zadowolenie klienta

tagi: marketing, promocja, reklama

Zadowolenie klienta (...) Przystępując do opracowania planu działania kierownictwo musi dysponować informacjami, które umożliwiają uzyskanie rozeznania w sprawach zasadniczych dla firmy, m.in.: jakie przyjąć kryteria oceny efektywności nakładów na badania marketingowe typu Mystery Shopping czy Mystery Shopper (Tajemniczy Klient), jak prawidłowo wyznaczyć kanały dystrybucji, co produkować, ile i kiedy, jak określać akceptację przez nabywców produktów nowo wprowadzonych na rynek i produktów dotychczasowych, na jakim rynku lokować własny produkt, gdzie i jaką prowadzić aktywizację sprzedaży. Funkcje badań marketingowych są następujące: kontrolna - kontrola realizacji celu np. kampanii promocyjnej, czy dany cel jest realizowany i z jakim wynikiem, innowacyjna - poszukiwanie na rynku nowych szans, rozwiązań, zmian na realizowanie nowych zadań, wyjaśniająca - wyjaśnienie zależności i przyczyn zaistniałej sytuacji, szukamy zależności przyczynowo-skutkowych, np. podnosimy cenę i zakładamy że coś się (...)

Opublikowany przez Krystian J. | 2013-09-06

Zadowolenie klienta

Działania i strategia PR

tagi: marketing, pr, promocja, reklama

Działania i strategia PR (...) Monitoring mediów dla firm opiera się na monitoringu internetu lub gazet. Przedsiębiorstwa otrzymują akces on-line do danych dostarczanych przez monitoring mediów. Brane są pod uwagę tytuły z branży IT, elektronicznej, farmaceutycznej czy kosmetycznej, ale także czasopism z branż takich jak public relations, net pr, PR, epr, kreowanie wizerunku. Przeglądana jest prasa codzienną i lokalną pod kątem stworzenia (...)

Opublikowany przez Basia C. | 2013-08-07

Działania i strategia PR

Marketing a klient

tagi: marketing, promocja, public relations, szkolenia

Marketing a klient (...) Badania marketingowe są to celowe, systematyczne i obiektywne procesy oraz prezentację informacji robione na potrzeby podejmowania decyzji marketingowych. W przypadku tych badań proces to kilka elementów i faz, które mają charakter powtarzalny. Systematyczność badań marketingowych to znaczy, że muszą być one świetnie zaplanowane i zorganizowane, a także powinny oznaczać nierozerwalną cząstkę systemu informacji w konkretnym przedsiębiorstwie. Natomiast obiektywizm oznacza, iż w badaniach marketingowych używane są odpowiednie zasady i reguły, a które wykorzystywane są w gromadzeniu, analizie i interpretowaniu działań. Dodatkowo obiektywność to takie ustalenie wniosków, by nie narzucały odpowiedzi. Celowość analiz to inaczej ich przydatność w (...)

Opublikowany przez Stefan B. | 2013-08-05

Marketing a klient

Rodzaje i typy badań z obszaru rynku

tagi: badania, marketing, pr

Rodzaje i typy badań z obszaru rynku (...) średnio ciekawe. Zrobione badania ankietowe przy uwzględnieniu reprezentatywnej próbki pracodawców w całej Polsce potwierdziły, że zbyt znaczna ilość przepisów prawnych skutecznie zniechęca do stosowania tego typu zatrudnienia. Na dalsze etapy badań marketingowych i prac zrealizowanych w tym zakresie składały się elementy kolejne: wnioski po zakończeniu badania, akcja telemarketingowa, dobór próbki badawczej, przygotowanie kwestionariuszy badawczych, podsumowanie oraz zagregowanie rezultatów. Zrealizowane badania marketingowe a także wyniki zebrane w ankietach dowiodły,iż pracodawcy wolą zatrudniać pracowników na bazie tradycyjnej umowy o pracę. Sensowniejsze rozpoznanie potrzeb klientów, decydentów a także kontrahentów skutkuje zwiększeniem zapotrzebowania na płatne badania rynku różnego rodzaju. Prowadzony przez nas instytut badania rynku pracy realizuje specjalistyczne badania rynkowe wśród wielu grup (...)

Opublikowany przez Cecylia P. | 2013-08-02

Rodzaje i typy badań z obszaru rynku

Mailing w internecie

tagi: marketing, pr, promocja

Mailing w internecie (...) Segment e-commerce w naszym kraju podlega zmianom dość dynamicznym. Coraz pokaźniejszy udział rynkowy zdobywa sobie email marketing. Rok do roku mailing reklamowy wydaje się być wśród zarządzających sklepami internetowymi i pośród innych biznesów bazujących na stronie internetowej coraz popularniejszy. Skąd taka tendencja i jakie wnioski z tej sytuacji płyną? Jak się okazuje email marketing jest jedną z najbardziej niskokosztowych oraz najbardziej wydajnych dróg zbierania kontrahentów na nasze produkty lub usługi. Ma się rozumieć, że naturalnym efektem ubocznym z przeprowadzanych kampanii mailingu reklamowego może być potencjalnie duża ilość niezamówionej poczty (...)

Opublikowany przez Basia C. | 2013-06-09

Mailing w internecie

Agencja Public Relations

tagi: marketing, pr, public relations, reklama

Agencja Public Relations (...) Działania public relations w internecie, w skrócie określane mianem ePR, to ostatnimi czasy bardzo popularny dział technik PR. Ze względu na fakt, iż internet jest coraz bardziej powszechny dla coraz większej liczby ludzi, odnotowuje się coraz większe potrzeby w obszarze kreowania i modelowania pozytywnego wizerunku produktu, konkretnych osób albo też (...)

Opublikowany przez Leokadia S. | 2013-05-09

Agencja Public Relations