Najnowsze

Gdzie skierować swoje kroki celem zakupu dobrych jakościowo materiałów plastycznych? Sklep dla plastyków Art Dyskont oferuje szereg materiałów dla konserwatorów zabytków, rzeźbiarzy, artystów plastyków i twórców różnego rodzaju instalacji zewnętrznych i performerów.

Właściwa jakość druku w reklamie zewnętrznej wymaga stosowania wysokiej jakości tuszy i innych materiałów drukarskich. Nie bez znaczenia jest również sam projekt graficzny reklamy i rozdzielczość zdjęć w nim użytych.


Dobra firma zadba o Twoją imprezę

tagi: biznes, event, hostessy, pr, public relations, reklama, warszawa

Dobra firma zadba o Twoją imprezę (...) przypadków. Zapraszamy serdecznie do zapoznania z naszą ofertą.Oferujemy tylko i wyłacznie (...)

Opublikowany przez Cecylia P. | 2015-11-16

Dobra firma zadba o Twoją imprezę

Szybkie dotarcie do klienta

tagi: email marketing, marketing, pr, reklama

Szybkie dotarcie do klienta (...) posiadanie rozległej bazy danych adresów e-mail. Wiele firm, aby dodatkowo usprawnić proces komunikacji z klientami, korzysta ze specjalnego oprogramowania. Program do mailingu ma przede wszystkim za zadanie znacznie ułatwić tworzenie wiadomości elektronicznych, a także upłynnić proces ich dystrybucji. Kompletowana baza danych w sposób znaczący może pomóc w przeprowadzaniu tego typu operacji. (...)

Opublikowany przez Jarek L. | 2015-08-05

Szybkie dotarcie do klienta

Jak określić potrzeby konsumenta?

tagi: badania, marketing, pr

Jak określić potrzeby konsumenta? (...) W bardzo wielu sytuacjach niezwykle istotne jest przede wszystkim to , co na temat danego produktu lub usługi myślą konsumenci. Dlatego coraz częściej wykonuje się między innymi badania marketingowe, którym zadaniem jest poznanie opinii rynku nie tylko jak chodzi o konkretne produkty już obecne na rynku, ale także o takie które na ten rynek dopiero będą wprowadzane.Jednak nie jest łatwo przeprowadzić tego typu badania, dlatego obecnie nikt nie zajmuje się tym samodzielnie. Badania opinii społecznej zazwyczaj bowiem wykonywane są przez odpowiednie instytucje, które doskonale znają ten temat i przede wszystkim są do tego odpowiednio przygotowane. Kiedyś badania opinii (...)

Opublikowany przez Paulinka | 2015-05-12

Jak określić potrzeby konsumenta?

Szeroko pojęta promocja

tagi: marketing, pr, reklama

Szeroko pojęta promocja (...) produktu lub usługi. Potrzebna jest dogłębna analiza i wnikliwe obserwacje rynku, na jakim funkcjonuje produkt lub usług. Na podstawie analiz i obserwacji tworzy się docelową grupę klientów, do których ma trafić przekaz reklamowy. Znając grupę klientów łatwiej jest dopasować działania marketingowe, tak aby jak najwięcej klientów zdecydowało się na zakup. Reklama może mieć różną postać. Spotyka się reklamę telewizyjną, radiową, prasową, graficzną itp. Agencje reklamowe, które działają na polskim rynku zazwyczaj zajmują się świadczeniem usług reklamowych w pełnym zakresie. Są w stanie przygotować nawet największe kampanie reklamowe, które są przewidziane na dłuższy okres. Działania marketingowe i wszelkie związanie z nimi zadania muszą być (...)

Opublikowany przez Cecylia P. | 2015-03-09

Szeroko pojęta promocja

Identyfikatory - narzędzie marketingowe.

tagi: pr, public relations, reklama

Identyfikatory - narzędzie marketingowe. (...) identyfikatory z nazwiskiem mają bardzo szerokie zastosowanie. Mogą być one stosowane na kilka sposobów - jako identyfikatory osobiste noszone na piersi przez osoby, które pracują w danej placówce (np. w banku, w hotelu, w restauracji czy w sklepie) czy uczestniczą w określonej imprezie / spotkaniu, identyfikatory na drzwi (przydatne szczególnie w gabinetach lekarskich lub w kancelariach prawniczych), a także identyfikatory na biurka do określania ich przydzielenia konkretnej osobie lub do oznaczenia umiejscowienia uczestnika danej konferencji. (...)

Opublikowany przez Krystian J. | 2015-02-09

Identyfikatory - narzędzie marketingowe.

Badania mystery shopper - sprawdź zaangażowanie

tagi: marketing, pr, promocja

Badania mystery shopper - sprawdź zaangażowanie (...) których respondenci wypełniają metryczkę o dane demograficzne, a następnie wskazują swoje opinie na temat produktów i usług. Wszystkie ankiety wiążą się z ryzykiem, bowiem są one anonimowe, zatem bywa, że respondenci zaznaczają nieprawdziwe informacje, które mogą mieć wpływ na wyniki zbiorcze ankiety.Do ankiet bardzo zbliżone są wywiady, w których przeprowadzający badanie oprócz zadawania pytań (bezpośrednio lub telefonicznie) i notowania odpowiedzi powinien dodatkowo notować różne zachowania respondenta, które mogą mieć dodatkowy wpływ na całość badania.Badania można przeprowadzać także jako obserwacje. Obserwacje jawne mają na celu ustalenie motywów, którymi (...)

Opublikowany przez Pola | 2014-05-12

Badania mystery shopper - sprawdź zaangażowanie

Rozwój własnego biznesu

tagi: generowanie leadów, leady b2b, marketing, pr, public relations

Rozwój własnego biznesu (...) nastawić się na naprawdę ciężką drogę. Aby zostać marketingowcem niestety nie wystarczą tylko chęci. Umiejętności wrodzone są tutaj niezmiernie ważne. Osoba cicha, która nie jest rozmowna ma dużo mniejsze szanse na karierę marketingową. Oczywiście nie posiadanie tych cech nikogo nie przekreśla ale z pewnością bardzo utrudni drogę. (...)

Opublikowany przez Jarek L. | 2014-04-24

Rozwój własnego biznesu

Reklama Promocją Firmy

tagi: gadżety reklamowe, marketing, pr, reklama

Reklama Promocją Firmy (...) właśnie taką reklamą dla nowych przedsiębiorstw. Reklama dla firm nie musi być szczegółowa, byle znalazły się tam tylko najpotrzebniejsze informacje. Taka reklama jest trwała, ponieważ stosowany jest w niej nadruk wykonany urządzeniami laserowymi. Co więcej firmy zajmujące się tego typu reklamą przyjmują do realizacji także bardziej nietypowe zamówienia. Sami decydujemy jak ma wyglądać nasza reklama i co ma się w niej znaleźć dzięki czemu wszystko dopasowujemy do własnej koncepcji. Produkcja artykułów (...)

Opublikowany przez Krystian J. | 2014-04-05

Reklama Promocją Firmy

Działania i strategia PR

tagi: marketing, pr, promocja, reklama

Działania i strategia PR (...) wizerunku podmiotu gospodarczego dla potencjalnych klientów.W przypadku poczynań pr (z ang. - kontakty z otoczeniem rezultaty starań agencje public relations występują ze spóźnieniem. Firmy korzystające z usług pt. konstruowanie wizerunku nie zawsze zdają sobie sprawę z poślizgów w wystąpieniu efektów kreowania wizerunku. Często agencje public relations opracowują wzory kolaboracji z firmami, mające na celu (...)

Opublikowany przez Basia C. | 2013-08-07

Działania i strategia PR

Rodzaje i typy badań z obszaru rynku

tagi: badania, marketing, pr

Rodzaje i typy badań z obszaru rynku (...) Znany jest taki typ badań rynku, w którym rolę główną odgrywa ewaluacja oraz socjologia społeczna. Są to tzw. badania ewaluacyjne, których przykłady realizacji wyszukacie w opublikowanych przez nas materiałach zaprezentowanych na witrynie www. Synergia metod używanych w socjologii i dokumentacji badawczej poskutkowało pojawieniem się niezwykle skutecznej metody badań marketingowych. Obszarem badań z obszaru marketingu a także psychologii są badania fokusowe. Doświadczony trener naszego Instytutu opracowuje scenariusz badania fokusowego, a potem powołuje grupy fokusowe według właściwego klucza. Uczestnicy takiego eksperymentu w poszczególnej grupie gromadzą fragmentaryczne wyniki eksperymentu, a na końcu trener łączy wyniki jednostkowe w wyniki zbiorcze i dostaje podsumowane wyniki badań fokusowych. Wyniki badań marketingowych odnośnie pracy zdalnej oraz zainteresowania nią pośród pracodawców wydają się być (...)

Opublikowany przez Cecylia P. | 2013-08-02

Rodzaje i typy badań z obszaru rynku

Mailing w internecie

tagi: marketing, pr, promocja

Mailing w internecie (...) oraz spamu w skrzynkach pocztowych reklamobiorców. Im przeprowadzana jest bardziej pokaźna ilość kampanii mass mailing tym niestety obniża się ich skuteczność. Do czego wykorzystywany bywa e-mail marketing najczęściej? Na pewno do zawiadamiania klienta o statusie jego zakupów - potwierdzenie zamówienia, informacja o zaksięgowaniu środków na rachunku bankowym sklepu, informacja o dostępności wybranych produktów, informacja o przesyłce. Lecz także z pewnością do tego, by zarejestrowanym klientom wysyłać - których adresy zawiera nasza baza adresowa e-mail - emailing reklamowy z najnowszymi akcjami specjalnymi, ofertami albo promocjami. Z jakich powodów bierze się (...)

Opublikowany przez Basia C. | 2013-06-09

Mailing w internecie

Agencja Public Relations

tagi: marketing, pr, public relations, reklama

Agencja Public Relations (...) korporacji. Aktualnie nikt nie umniejsza prędkości roznoszenia się informacji przy użyciu łączy internetowych oraz potęgi internetu. Boleśnie doświadczyło tego już wielu gwiazd i wiele firm. Pośród działań z obszaru public relations proponowanych przez naszą firmę można wyróżnić kolejne:* zarządzanie sytuacjami kryzysowymi,* PR produktu lub (...)

Opublikowany przez Leokadia S. | 2013-05-09

Agencja Public Relations