Najnowsze

Gdzie skierować swoje kroki celem zakupu dobrych jakościowo materiałów plastycznych? Sklep dla plastyków Art Dyskont oferuje szereg materiałów dla konserwatorów zabytków, rzeźbiarzy, artystów plastyków i twórców różnego rodzaju instalacji zewnętrznych i performerów.

Właściwa jakość druku w reklamie zewnętrznej wymaga stosowania wysokiej jakości tuszy i innych materiałów drukarskich. Nie bez znaczenia jest również sam projekt graficzny reklamy i rozdzielczość zdjęć w nim użytych.


Świat drukowania i grawerowania

tagi: marketing, promocja, reklama

Świat drukowania i grawerowania (...) płytki, ceramika, akryl, pianka pcv, płyty plexi, aluminium, tekstura falista, tkaniny, flagi, banery, tapety, papiery dekoracyjne, dywany, maty, materiały podłogowe, drewno, drzwi, okna, dachy, sufity, a także wiaty przystankowe. Jest w stanie drukować na wszystkich mediach, do grubości 15 cm.Kolejnym typem nowoczesnego sprzętu, jest Laser do grawerowania, który wykonuje grawer bezdotykowo. Podczas pracy nie trzeba go mocno trzymać, gdyż posiada obudowę, zapewniającą bezpieczeństwo pracy. Laser do grawerowania pozwala utworzyć czyste krawędzie cięcia, wykonane z precyzyjną (...)

Opublikowany przez Leokadia S. | 2017-01-30

Świat drukowania i grawerowania

Badania mystery shopper - sprawdź zaangażowanie

tagi: marketing, pr, promocja

Badania mystery shopper - sprawdź zaangażowanie (...) Badania marketingowe nie zawsze są odpowiednio doceniane przez osoby decydujące o rodzaju produktów, oferowanych potencjalnym konsumentom. A jednak to dzięki badaniom można poznać opinie klientów w bardzo krótkim czasie.Najczęściej wykorzystywanym rodzajem badań marketingowych są te realizowane w postaci ankiet. Takie ankiety mogą być realizowane jako ankiety telefoniczne, gdy respondenci są pytani o swoje opinie na różne tematy przez konsultantów telefonicznych. Czasami ankieterzy pytają o opinie bezpośrednio - taki rodzaj badań wykorzystuje się w czasie wyborów, aby poznać przedwstępnie ich wyniki. Ankiety mogą być także udostępniane w postaci ankiet internetowych, w (...)

Opublikowany przez Pola | 2014-05-12

Badania mystery shopper - sprawdź zaangażowanie

Targi ślubne

tagi: marketing, promocja, reklama, targi

Targi ślubne (...) załatwić przy danym stanowisku. Wiadomo zatem, że w takim miejscu można równocześnie wybrać suknię, garnitur, suknie dla druhen i kwiaty, a także katering czy dekoracje do sali. Nawet jednak, jeśli przyszła para młoda czy świadkowie udają się na targi, nie mając gotowych pieniędzy powinni z nich nie rezygnować chociażby z powodu, że dzięki takim targom można zorientować się, jak wyglądają ceny na polskim rynku. Dzięki takiej orientacji można dowiedzieć się, w jakich firmach, co jest tańsze, czyli zaplanować idealne wesele przy równoczesnych oszczędnościach. Stojaki na plakaty i ulotki (...)

Opublikowany przez Jarek L. | 2013-11-05

Targi ślubne

Zadowolenie klienta

tagi: marketing, promocja, reklama

Zadowolenie klienta (...) stanie, musimy więc to zweryfikować, opisowa - ukazuje otoczenie rynkowe (konkurencji, rynku, itp.), prognostyczna - polega na przewidywaniu przyszłości na podstawie tego co było w przeszłości (ekstrapolacja trendu). Proces - czyli kilka elementów i faz, które mają charakter powtarzalny. Jednym z narzędzi marketingowych, po którym obowiązkowo należy przeprowadzić badania marketingowe są systemy lojalnościowe.  Obiektywny - oznacza, że w badaniach stosuje się ogólnie przyjęte standardy i zasady obiektywności, wykorzystując metody naukowe do interpretacji, analizy i gromadzenia danych. Obiektywność może również oznaczać takie ustalenie wyników badań aby nie sugerowały odpowiedzi.Celowe - przydatne do konkretnego problemu, do podjęcia konkretnej decyzji. Badania marketingowe, a więc inaczej Marketing research, to obiektywny, celowy i systematyczny proces prezentacji informacji oraz działania na potrzeby podejmowania decyzji marketingowej. Obiektywny - oznacza, że w badaniach stosuje (...)

Opublikowany przez Krystian J. | 2013-09-06

Zadowolenie klienta

Działania i strategia PR

tagi: marketing, pr, promocja, reklama

Działania i strategia PR (...) skuteczne zastosowanie strategii pr.W Polsce dopiero na początku lat 90. zaczęto interesować się zagadnieniem public relations. Wykształciło się w 1994 roku zrzeszenie Polskie Stowarzyszenie Public Relation , które skupia w swoim gronie pracowników agencji public relations, ludzi, których głównym celem jest monitoring mediów, pracowników działów PR, oraz rozwój e-pr i innych.Wiki sugeruje, że istnieje ponad 2000 (...)

Opublikowany przez Basia C. | 2013-08-07

Działania i strategia PR

Marketing a klient

tagi: marketing, promocja, public relations, szkolenia

Marketing a klient (...) konkretnym problemie i w podejmowaniu określonych decyzji.Inną z metod marketingowych jest mystery shopping. Badania mystery shopping funkcjonują przy użyciu Standardów Obsługi Klienta. Stanowi to zbiór zasad, którymi powinni sugerować się wszyscy pracownicy w rozmowach przeprowadzanych z klientami. Przedstawia nie zmyślone, ale prawdziwe doświadczenia i sytuacje klientów w różnych punktach sprzedaży. Metoda ta rzetelnie bada proces obsługi klientów. Najczęściej badanie opiera się na tym, że pracownik wybiera się na symulowane kupowanie, a swoje doświadczenia powiązane z jakością obsługi opisuje w odpowiednim formularzu. Ocenianiu poddaje się wystrój odwiedzanej placówki, prezentacja produktów oraz oczywiście obsługa klientów. Badana firma (...)

Opublikowany przez Stefan B. | 2013-08-05

Marketing a klient

Mailing w internecie

tagi: marketing, pr, promocja

Mailing w internecie (...) Segment e-commerce w naszym kraju podlega zmianom dość dynamicznym. Coraz pokaźniejszy udział rynkowy zdobywa sobie email marketing. Rok do roku mailing reklamowy wydaje się być wśród zarządzających sklepami internetowymi i pośród innych biznesów bazujących na stronie internetowej coraz popularniejszy. Skąd taka tendencja i jakie wnioski z tej sytuacji płyną? Jak się okazuje email marketing jest jedną z najbardziej niskokosztowych oraz najbardziej wydajnych dróg zbierania kontrahentów na nasze produkty lub usługi. Ma się rozumieć, że naturalnym efektem ubocznym z przeprowadzanych kampanii mailingu reklamowego może być potencjalnie duża ilość niezamówionej poczty (...)

Opublikowany przez Basia C. | 2013-06-09

Mailing w internecie