Najnowsze

Gdzie skierować swoje kroki celem zakupu dobrych jakościowo materiałów plastycznych? Sklep dla plastyków Art Dyskont oferuje szereg materiałów dla konserwatorów zabytków, rzeźbiarzy, artystów plastyków i twórców różnego rodzaju instalacji zewnętrznych i performerów.

Właściwa jakość druku w reklamie zewnętrznej wymaga stosowania wysokiej jakości tuszy i innych materiałów drukarskich. Nie bez znaczenia jest również sam projekt graficzny reklamy i rozdzielczość zdjęć w nim użytych.


Produkcja filmowa

tagi: film, pr, public relations, reklama, video

Produkcja filmowa (...) i sprawić, że dotrze ona do jak największej ilości nowych odbiorców, a przy okazji zostanie zaprezentowana w oryginalny i ciekawy sposób. Film korporacyjny stanowi świetne narzędzie komunikacyjne zarówno wewnątrz jak i poza firmą. Dzięki niemu zwiększa się prestiż firmy i postrzeganie jej na arenie całego rynku, wśród wszelkich innych (...)

Opublikowany przez Cecylia P. | 2018-03-23

Produkcja filmowa

Dobra firma zadba o Twoją imprezę

tagi: biznes, event, hostessy, pr, public relations, reklama, warszawa

Dobra firma zadba o Twoją imprezę (...) sprawdzone hostessy Warszawa, Mazowieckie Na organizowanych przez nas eventach z hostessami (...)

Opublikowany przez Cecylia P. | 2015-11-16

Dobra firma zadba o Twoją imprezę

Jak określić potrzeby konsumenta?

tagi: marketing, pr, promocja, public relations, reklama

Jak określić potrzeby konsumenta? (...) nowych supermarketów lub podobne stawiane im pytania. Ma to ogromne znacznie, żadna firma bowiem nie zainwestuje na przykład w budowę supermarketu w mieście, gdzie znaczna większość mieszkańców nie widzi takiej potrzeby i nie jest zainteresowana. Często także wykonuje się badania polityczne, szczególnie przed wyborami. Pozwala to między innymi na stwierdzenie tego, w jakich miejscach kraju konkretna (...)

Opublikowany przez Paulinka | 2015-05-12

Jak określić potrzeby konsumenta?

Identyfikatory - narzędzie marketingowe

tagi: pr, public relations, reklama

Identyfikatory - narzędzie marketingowe (...) Identyfikatory są dostępne w różnych rozmiarach, a także w wielu modelach - zarówno w całości grawerowanych, jak i z miejscem na wymienną karteczkę (jeśli planuje się zmiany właściciela identyfikatora). Oprócz grawerowania na identyfikatorach nazwiska można tam umieszczać także takie dane jak stanowisko lub specjalność ich właścicieli. Dla firm ciekawą opcją mogą być zaś identyfikatory z logo firmy. Będą one wówczas spełniać oprócz funkcji informacyjnej także funkcję marketingową. Identyfikatory są produkowane z różnego (...)

Opublikowany przez Krystian J. | 2015-02-09

Identyfikatory - narzędzie marketingowe

Badania mystery shopper - sprawdź zaangażowanie

tagi: marketing, pr, promocja, public relations, reklama

Badania mystery shopper - sprawdź zaangażowanie (...) wpływ na całość badania.Badania można przeprowadzać także jako obserwacje. Obserwacje jawne mają na celu ustalenie motywów, którymi kierują się klienci w czasie zakupów. Na podstawie takich obserwacji ustala się kolejność różnych regałów z produktami w dużych sklepach. Obserwacje mogą być także wykonywane jako obserwacje niejawne. Takie obserwacje wykonywane są jako badania typu mystery shopper.  (...)

Opublikowany przez Pola | 2014-05-12

Badania mystery shopper - sprawdź zaangażowanie

Rozwój własnego biznesu

tagi: generowanie leadów, leady b2b, marketing, pr, public relations

Rozwój własnego biznesu (...) Rozwój biznesowy opiera się przede wszystkim na rewelacyjnej umiejętności budowy sieci kontaktów. Umiejętność rozmowy sprawia, że potencjalny klient jest w stanie ulec naszym argumentom. Dobry marketing to połowa sukcesu. Jak więc rozmawiać z klientami tak aby byli oni zainteresowani naszymi usługami lub produktem? Przede wszystkim musimy (...)

Opublikowany przez Jarek L. | 2014-04-24

Rozwój własnego biznesu

Marketing a klient

tagi: marketing, promocja, public relations, szkolenia

Marketing a klient (...) dostaje na końcu raport z badania zawierający wyniki końcowe. Ta metoda analizuje poziom obsługi klienta.Metodą wchodzącą w skład mystery shopping jest tak zwany Tajemniczy Klient. Zwani są oni testowymi klientami albo tajemniczym gościem. Ich nieprawidłowa nazwa to ankieter. Tajemniczy Klient wykonuje testowe badania, za co otrzymuje wynagrodzenie. Zobowiązuje ich to do działania zgodnie z określonymi wytycznymi, a scenariusz powinien być tak wykreowany, aby prezentował klasyczne zachowanie klienta opisywanej firmy. Ludzie pracujący na pozycji sekretnego klienta przechodzą specjalistyczne kursy dotyczące standardu obsługi klientów, aby w czasie wykonywania swych zadań mieli świadomość, na co powinni zwrócić szczególną uwagę.Żeby pracownicy (...)

Opublikowany przez Stefan B. | 2013-08-05

Marketing a klient

Rodzaje i typy badań z obszaru rynku

tagi: marketing, pr, promocja, public relations, reklama

Rodzaje i typy badań z obszaru rynku (...) kontrahentów skutkuje zwiększeniem zapotrzebowania na płatne badania rynku różnego rodzaju. Prowadzony przez nas instytut badania rynku pracy realizuje specjalistyczne badania rynkowe wśród wielu grup społecznych i zawodowych. Odpowiednie podejście marketingowe powoduje, iż metody badania rynku używane przez nasz instytut zaliczane są do najskuteczniejszych w kraju. Dowodem na ten fakt jest lista publikacji w czasopismach oraz portalach internetowych o tematyce public relations oraz marketingowej. Nasz ośrodek badań opinii publicznej prowadzi badania (...)

Opublikowany przez Cecylia P. | 2013-08-02

Rodzaje i typy badań z obszaru rynku

Agencja Public Relations

tagi: marketing, pr, public relations, reklama

Agencja Public Relations (...) usługi - wprowadzanie na rynek,* szkolenia ze stylistą - savoir vivre w biznesie,* identyfikacja wizualna,* relacje inwestorskie - obsługa firm SPO, IPO, firm giełdowych,* relacje z mediami,* szkolenia medialne a także treningi z kamerą,* działania public relations wykraczające poza obszar naszego kraju,* PR korporacyjny,* komunikacja wewnętrzna, programy (...)

Opublikowany przez Leokadia S. | 2013-05-09

Agencja Public Relations