Najnowsze

Gdzie skierować swoje kroki celem zakupu dobrych jakościowo materiałów plastycznych? Sklep dla plastyków Art Dyskont oferuje szereg materiałów dla konserwatorów zabytków, rzeźbiarzy, artystów plastyków i twórców różnego rodzaju instalacji zewnętrznych i performerów.

Właściwa jakość druku w reklamie zewnętrznej wymaga stosowania wysokiej jakości tuszy i innych materiałów drukarskich. Nie bez znaczenia jest również sam projekt graficzny reklamy i rozdzielczość zdjęć w nim użytych.


Świat drukowania i grawerowania

tagi: marketing, promocja, reklama

Świat drukowania i grawerowania (...) W dzisiejszym świecie, jesteśmy nastawieni na ciągły rozwój w zakresie elektroniki i multimediów. Z dnia na dzień jesteśmy świadkami, powstawania coraz to nowszego sprzętu. Przykładem może być innowacyjna drukarka UV. Gdy słyszymy tego typu pojęcie zastanawiamy się, do czego może być wykorzystywana drukarka UV?Tylko nieliczni z nas wiedzą, że służy do tworzenia grafiki reklamowej w szerokim zastosowaniu oraz wielu markowych produktów. Drukarka UV to drukarka wielkoformatowa, która potrafi tworzyć druki na niemal wszystkich dostępnych materiałach płaskich tj. szkło, (...)

Opublikowany przez Leokadia S. | 2017-01-30

Świat drukowania i grawerowania

Dobra firma zadba o Twoją imprezę

tagi: biznes, event, hostessy, pr, public relations, reklama, warszawa

Dobra firma zadba o Twoją imprezę (...) współpracujemy wiele lat i dzięki temu możemy je polecić wszystkim i wynająć w korzystnych (...)

Opublikowany przez Cecylia P. | 2015-11-16

Dobra firma zadba o Twoją imprezę

Szybkie dotarcie do klienta

tagi: email marketing, marketing, pr, reklama

Szybkie dotarcie do klienta (...) Możliwości związane z marketingiem internetowym są niezwykle szerokie. Dotyczą przede wszystkim globalnego zasięgu sieci, dzięki któremu w dużo łatwiejszy sposób jesteśmy w stanie dotrzeć do wybranego grona klientów. Często stosowaną metodą wykorzystującą zasoby internetowe jest mailing. Polega on na rozsyłaniu materiałów promocyjnych za pośrednictwem poczty elektronicznej. Odpowiednio (...)

Opublikowany przez Jarek L. | 2015-08-05

Szybkie dotarcie do klienta

Szeroko pojęta promocja

tagi: marketing, pr, reklama

Szeroko pojęta promocja (...) Celem reklamy jest nakłonienie klienta do nabycia określonego produktu lub usługi. Firmy i przedsiębiorstwa zdają sobie sprawy z ogromnego znaczenia, jakie dla rozwoju ich biznesu ma reklama. Dlatego też branża reklamowa stale się rozwija. Na rynku pojawiają się coraz nowsze agencje reklamowe, które świadczą szeroki wachlarz usług z zakresu promocji i reklamy. Działania marketingowe i reklamowe skupiają się na skutecznym budowaniu wizerunku określonego produktu, usługi lub marki. Agencje reklamowe tworzą koncepcje reklamowe. Są one wynikiem kreatywnego i twórczego myślenia pracowników. Reklama może być jednorazowa lub długofalowa. W przypadku tych drugich agencje reklamowe podejmują działania marketingowe na podstawie przemyślanej strategii tworzenia marki i jakości (...)

Opublikowany przez Cecylia P. | 2015-03-09

Szeroko pojęta promocja

Identyfikatory - narzędzie marketingowe.

tagi: pr, public relations, reklama

Identyfikatory - narzędzie marketingowe. (...) identyfikatory z nazwiskiem mają bardzo szerokie zastosowanie. Mogą być one stosowane na kilka sposobów - jako identyfikatory osobiste noszone na piersi przez osoby, które pracują w danej placówce (np. w banku, w hotelu, w restauracji czy w sklepie) czy uczestniczą w określonej imprezie / spotkaniu, identyfikatory na drzwi (przydatne szczególnie w gabinetach lekarskich lub w kancelariach prawniczych), a także identyfikatory na biurka do określania ich przydzielenia konkretnej osobie lub do oznaczenia umiejscowienia uczestnika danej konferencji. (...)

Opublikowany przez Krystian J. | 2015-02-09

Identyfikatory - narzędzie marketingowe.

Reklama Promocją Firmy

tagi: gadżety reklamowe, marketing, pr, reklama

Reklama Promocją Firmy (...) Dzisiaj nowoczesna technologia informatyczna pozwala nam zupełnie, inaczej podchodzić do reklamy danego produktu. Ogólna dostępność do informacji nie przekłada się jednak na rozpoznawalność firmy. W rzeczywistości reklama puszczona w telewizji czy umieszczona na afiszach nie ma takiej mocy jak gadżety reklamowe. Każda firma, która chce zaistnieć i zdobyć pewną bazę klientów korzysta właśnie z tej formy reklamy. Oczywiście gadżet nie musi być kosztownym wydatkiem dla firmy. Tak naprawdę ma to być coś (...)

Opublikowany przez Krystian J. | 2014-04-05

Reklama Promocją Firmy

Targi ślubne

tagi: marketing, promocja, reklama, targi

Targi ślubne (...) informują, na jakie produkty czy usługi dane przedsiębiorstwa udzielają zniżek. Wiadomo jednakże, iż nie wszystkie informacje znajdują się na stronach internetowych, dlatego pojawiają się także stojaki na ulotki. Nie wszystkie informacje znajdują się na plakatach, ponieważ bardzo często jest tam mało miejsca. Na plakatach znajdują się zazwyczaj bardzo podstawowe, okrojone dane, które mają przyciągnąć uwagę potencjalnego klienta, natomiast na ulotkach znajduje się o wiele więcej szczegółów. Stojaki reklamowe na targach są jednak ogromną zaletą, ponieważ przeczytane informacje można od (...)

Opublikowany przez Jarek L. | 2013-11-05

Targi ślubne

Elementy wystroju stoiska reklamowego

tagi: atl, btl, marketing, reklama

Elementy wystroju stoiska reklamowego (...) Praktycznie na każdym kroku spotykamy się z prezentacją bądź reklamą różnego rodzaju produktów. Jeżeli już zwracamy na to uwagę to skupiamy się na reklamowanym produkcie a nie zastanawiamy się nad tym na czym zaprezentowana jest reklama. Reklamę produktu lub usługi widzimy w różnych formatach. Mogą być to małe stojaki na ulotki, standy reklamowe na ulotki formatu A4 w postaci pojedynczej, łączonej w pionie lub wiszącej, po stojące wewnątrz lub na zewnątrz budynków potykaczy po wiszące witryny, ekspozytory, tablice reklamowe i ścianki (...)

Opublikowany przez Basia C. | 2013-10-08

Elementy wystroju stoiska reklamowego

Zadowolenie klienta

tagi: marketing, promocja, reklama

Zadowolenie klienta (...) Przystępując do opracowania planu działania kierownictwo musi dysponować informacjami, które umożliwiają uzyskanie rozeznania w sprawach zasadniczych dla firmy, m.in.: jakie przyjąć kryteria oceny efektywności nakładów na badania marketingowe typu Mystery Shopping czy Mystery Shopper (Tajemniczy Klient), jak prawidłowo wyznaczyć kanały dystrybucji, co produkować, ile i kiedy, jak określać akceptację przez nabywców produktów nowo wprowadzonych na rynek i produktów dotychczasowych, na jakim rynku lokować własny produkt, gdzie i jaką prowadzić aktywizację sprzedaży. Funkcje badań marketingowych są następujące: kontrolna - kontrola realizacji celu np. kampanii promocyjnej, czy dany cel jest realizowany i z jakim wynikiem, innowacyjna - poszukiwanie na rynku nowych szans, rozwiązań, zmian na realizowanie nowych zadań, wyjaśniająca - wyjaśnienie zależności i przyczyn zaistniałej sytuacji, szukamy zależności przyczynowo-skutkowych, np. podnosimy cenę i zakładamy że coś się (...)

Opublikowany przez Krystian J. | 2013-09-06

Zadowolenie klienta

Działania i strategia PR

tagi: marketing, pr, promocja, reklama

Działania i strategia PR (...) Monitoring mediów dla firm opiera się na monitoringu internetu lub gazet. Przedsiębiorstwa otrzymują akces on-line do danych dostarczanych przez monitoring mediów. Brane są pod uwagę tytuły z branży IT, elektronicznej, farmaceutycznej czy kosmetycznej, ale także czasopism z branż takich jak public relations, net pr, PR, epr, kreowanie wizerunku. Przeglądana jest prasa codzienną i lokalną pod kątem stworzenia (...)

Opublikowany przez Basia C. | 2013-08-07

Działania i strategia PR

Agencja Public Relations

tagi: marketing, pr, public relations, reklama

Agencja Public Relations (...) Działania public relations w internecie, w skrócie określane mianem ePR, to ostatnimi czasy bardzo popularny dział technik PR. Ze względu na fakt, iż internet jest coraz bardziej powszechny dla coraz większej liczby ludzi, odnotowuje się coraz większe potrzeby w obszarze kreowania i modelowania pozytywnego wizerunku produktu, konkretnych osób albo też (...)

Opublikowany przez Leokadia S. | 2013-05-09

Agencja Public Relations